منطقه ای که لباس سنتی در آن تعلق دارد پس از معرفی به مینی کتاب پیشنهادی ، در حالی که در ابتدا آنها قادر به شناسایی آنها نبودند.
یافته های این تحقیق به دو فرضیه تحقیق تپه جدید بانزل می دهد که 1) دانش آموزان با لباس های سنتی اجداد خود آشنا نیستند و 2) معرفی کودکان با لباس های سنتی اجداد از طریق برنامه درسی مدرسه ، دانش آنها را در مورد میراث آنها افزایش می دهد.
نتایج این تحقیق همچنین مطالعه البسام (2015) را مربای هویج یک کیلو می کند که در آن وی توصیه کرده است لباس های سنتی را از طریق آموزش به فرزندان ما معرفی کند.
نتایج مطالعه قصیری (2017) همچنین نشان داده است که میزان پاسخ دانشجویان به سوال لباس های سنتی در منطقه غربی پادشاهی 6 ٪ بوده است.
نرخ بسیار کمی که نشانگر کاهش دانش کودکان از میراث فرهنگی و از این رو نیاز به معرفی آنها به لباس های سنتی است.
توصیه ها
● معرفی لباس های سنتی به دانش آموزان از طریق برنامه درسی آموزشی.
● ارتقاء و انجام تحقیقات دانشگاهی برای درک تاریخ و فرهنگ منطقه و افزایش آگاهی عمومی برای قدردانی از این میراث منحصر به فرد.
● هشدار دادن به رسانه ها از اهمیت افزایش c
محقق نتیجه گرفته است که معرفی لباس های مبل طوسی کرم از طریق برنامه درسی آموزشی ، دانش کودکان را در فرهنگ تقویت می کند ، هویت ملی آنها را ارتقا می بخشد و احساس میهن پرستی آنها را تقویت می کند.
در این مقاله سعی شده است تا توجه ماگ را به این واقعیت جلب کند تا آنها بتوانند کودکان را به طور مؤثر راهنمایی کنند تا حقیقت و دانش واقعی را پیدا کنند و در عین حال ، ذات واقعی خود را از طریق سنت تحقق بخشند.
این تحقیق به بررسی اثربخشی معرفی لباس های سنتی به کودکان برای تقویت حس تعلق ملی خود در مرحله کودکی می پردازد و به دنبال یافتن بهترین راه است که ممکن است فرزندان ما را با میراث خود برای حفظ هویت ملی متصل کند.
- منابع:
- تبلیغات: